Kitartónak, következetesnek maradni. Hitben és a jóban való hitben. A jó végső győzedelmeskedésének minden bizonytalanságtól mentes vizualizálása. Az én gondolataim is kivetülnek a világegyetembe. Az összes bizonytalan, körömrágó ember is ugyanúgy energiát képvisel, mint az energikus tüntetők, vagy éppen az életükért harcot vívók.  Elképzelem, hogy átjárja a  határtalan szeretet a titkos társaságokat és a terroristákat. Egyszer csak elárasztja őket Jézus szeretete. Robban az egó, betöltekeznek felelősségtudattal és teljességélménnyel.  Velem mostanság? Egy pozitív álomvilágban lebegek. Megpróbálom mindazt a sok negatív töltetű gondolatgombócot felülírni egy másik dimenzióban. Megbocsájtásért és áldásért esedezem nap mint nap. Elfogadom magam, hogy identitászavaros és hogy az összes személyiségzavar megtalálható bennem és belül Doktor House kedvenc betegsége ketyeg. Elfogadom.  A biológiai diverzitás része vagyok ettől még ugyanúgy, mint bárki más.  Hitem már annyira erős, hogy félálomban is Jézust hívom, amikor tegnapelőtt is olyan érzetem volt, hogy földönkívüliek tartózkodnak az ágyam mellett. Kb. félévente meglátogatnak és kezeléseket végeznek rajtam. És  mintha jobban lennék egy kicsit. Energikusabb és békésebb vagyok egy-egy ilyen felriadás után.   Már egyre kevésbé tölt el félelemmel ez a téma. Néha nyelveken imádkozom és a gyerekeimet kézrátétellel gyógyítom. Szerintem ez teljesen normális. Persze a modern orvostudományra is szükség van. De egyre holisztikusabban. A pszichével még többet foglalkozni, a szív erejét a gyógyításba még inkább bevinni.  Meg kell dolgozni a boldogságért. Van akinek a lelkét kell bodyzni. Naponta ki kell söprögetni a negatív gondolatokat, a kritikákat, s mint egy kertésznek, pozitívakat, építőeket kell helyükre plántálni.