Facebook:egyedül férjemmel egészséges a kapcsolatom ott még néhány ismerősön kívül, akikkel spontán chatelni szoktam.  Férjemmel gyakran likeljok egymás vicces megosztásait, programokat, cikkeket küldünk át egymásnak.  Anyámnak van internete, de nincs facebook-ja. Apámmal még egész egészséges. Néha írunk egymásnak és kedveljük egymás képeit.  Apósom tudom, hogy fenn van, de én nem láthatom. Anyósom mostohámat már bejelölte, de engem nem. Freemailben megírta, miért nem tetszett az a kép, amit faterom felrakott az unokáiról. Egy közeli ismerősnek nem tudtam írni a szülinapjára, letiltott az üzenőfaláról, pedig ha találkozom vele, széles vigyorral fogad.Képmutatás. Két óvónő és az egyik boltos törölt.Nővérem és sógorom sosem lájkolnak szinte, nem osztanak meg semmit, pedig én néha nővéremmel igen, azzal a tárggyal kapcsolatban, amit tanít. Aki legelőször lájkol, az férjem exe. Kész bolondéria. Szeretlek benneteket. Ez rólatok is szól, nem csak rólam.