Az imádkozás az új drog.  Próbálok magammal jóban lenni, mert az emberek még mindig borzalmasan gyerekként kezelnek és sokszor elbeszélünk egymás mellett. Én nem értem őket, ők nem értenek egyet. A vallásos barátnőmmel szerencsére még tartjjuk a kapcsolatot. Kiderült, neki is elég hasonló anyja volt.  Együtt imádkozunk, Bibliát olvasunk és gyerekruhákat csereberélünk.  Egy másik idős nénivel is összehaverkodtam a faluban. Ma konkrétan két órát beszélgettem vele, egyébként majdnem egész nap a pincénkben csöveztem, mert  bennhagytam az útszélen hagyott defektes kocsiban a lakáskulcsot.  Kicsit szét is vagyok esve annak ellenére, hogy nem is iszom. Holnapoutánra van időpontom pszichológushoz. Tudom, hogy férjemnek legalább akkora szüksége lenne pszichológusra, mint nekem. Igazából zavarja az én egyre növekvő önbizalmam és önállóságom szerintem. Nem egészséges személyiségek lehet, hogy nem örülnek családtagjaik pozitív változásának. nem egy helyen olvastam. Anyósom is jön hamarosan.  Legalább szépeket álmodom mostanában. nagy, barátságos házakról. Sajnos úgy érzem, a legjobb barátom cserben hagyott. Nem bírja már a lelkem tovább a lelki terrorját. Hogy mindenáron el akarja hitetni velem, hogy nemnormális és értéktelen vagyok.  Bízok Istenben, kezdem megkedvelni felebaátaimat, de szét vagyok esve.  Egészségem megőrzése érdekében nem marad már tényleg semmi, csak a vallás.   Nem hiszek az embereknek, hogy bolond nagy gyerek vagyok. Ha én is elhiszem, akkor már tényleg menthetetlen vagyok. nem muszáj egyetértenem. Ők nem élik át azt, amit én. Bezártság, megalázás, emberszámba nem vétel, gyűjtögetés, kényszeres evés stb.  Néha lehúzok egy jelképes redőnyt és elkezdek meditálni, meg imádkozni. Nem mindennapi , meg nem magamból kiinduló dolgokért. Elvonatkoztatni a sérelmektől.   Macskaterápia.