Hiperkinetikus keringésem van. Ha majd megint lesz rohamom, és nem szünteti meg sem a Betaloc, sem a nyugtató, meg ha hideg vízbe mártom az arcom, székeléshez hasonlóan préselek és az állam alatt a nyakam maszírozom, aszpirint szedek be, akkor rohammentő, s átvágnak a szívemben egy oda nem illő csomót, mert bármikor halálosan berezonálhat. Jó hír. Egyelőre nem akarnak műteni, meg kell várnom, hogy tényleg ott legyek a halál kapujában. ÉS még így sem írnak tejelapasztót a szívtelen orvosok.  Férjem is felidegesített tegnap, mert eltapostam kocsival az egyik paprikapalántáját és minek vezetek, minek nem békülök ki a falugondnokkal. Nagyon-nagyon ideges lettem, mondtam, hogy el fogok válni tőle, meg elmeséltem a még el nem mesélt megcsalásomat, hogy ő is szenvedjen.  Szóval nagyon jól vagyok.  Rossz az ingerületvezetés a szívemben, bármikor beremeghet a pitvar és vége a történetnek.  Hát, ezek után mondogathatja anyósom, hogy dehát mindenkinek van ritmusérzéke, mert dobog a szíve.  És ha össze-vissza?! Ráguglizok még saját magam lehetséges újraélesztésére. Talán a konnektorba nyúlás nem a legjobb ötlet