Erős meditációs imák.  Éppen elegen sujkolták már belém, hogy egy tehetségtelen, agyamputált senki vagyok. Életmódváltásom óta a föld fölött lebegek. Megfogadtam, hogy többet senkit sem húzok le energetikailag a panaszkodásommal.  Megfogadtam, hogy aki nekem rosszat akar, annak inkább segítségre lenne szüksége. Nos, van ez az elég súlyos betegségem.  Itt a három tehetséges gyerek, a zseni férj. A roknok egy megbízhatatlan gyereknek tartanak. És küszködnek mind a saját szorongásaikkal.  Barátom egy se. Lefele, meg magamba meg mások hibáiba már néztem eleget. Mit csináljak. Az égre emelem a tekintetem, mantrázok, énekelek, sírok és CSAK jó dolgokat vizualizálok.Hogy renenerálódik a természet, hogy kisimul döntő politikusok lelke. Mint egy apáca, csak éppen "világiként".  Kicsi dolgokban olyaan béna vagyok. Nem tudok egy telefonszámot, egy dátumot fejben tartani. De a megérzéseim egre jobbak. Megérzés alapján százasra pontosan megrakom úgy a bevásárlókosarat, amennyi pénz van nálam, nem nézem az órát, de megérzés alapján odaérek mindenhová. Nem mérem a gyerekek lázát, a közérzet alapján megérzésre használok lázcsillapítást. Egyszerűen nem érdekelnek a számok.  Mindn bizonnyal a jobb agyféltekém az erősebb. Pedig nem is vagyok balkezes. De a jobb kezes írásom sokat csúnyult is mostanában.   Nem bánnám, ha kifejlődne bennem, valami természetgyógyászati képesség.  Mostanában pedig kevés "kuruzslást" olvasok össze, inkább a szeretet , a hit és az egyetemesség témakörével fogalalkozom.  Ha mindenki haszontalannak gondol is, csak azért is bízok magamban.  A Medazepam elég jól kiegyensúlyoz.  Egy kis drog nem árt, hogy könnyebben kapcsolatba lépjek az égiekkel.  Egyszerűen tisztább a fejem tőle. Mit magyarázkodjak. Az agynak is van biokémiája. És ha az embernek életvezetési problémái vannak, meg kell próbálni a nyugati medicinát is.  Derűsnek kell maradnom. S rám talál majd az Élet.  Befogadónak kell lenni. De nem csak a kritikákra.  Igazából én az élő emberek között eléggé unatkozom.  Nem igazán értem őket és úgy érzem, ők sem értenek engem. E kellemetlen érzés ellenére meg kell őriznem kedélyemet és tartásomat.