Jobban. Ismét le tudtam venni 2mg-ra a szteroidot. Nyomatom nagy adagban az inulinos probiotikumot és dupla adagban szedem a nyugtatót, mert néhány napja megint megkísértett néhány korty erejére az alkohol, s ismét a régi mizantropizmus vette át az uralmat felettem, meg sírógörcsöt kaptam és rengeteget zabáltam, úgyhogy úgy gondoltam, akkor inkább beszedem az eredetileg felírt mennyiségű szorongásoldót, mert sokáig elég volt a fele adag is.  Elkevertem valahová a Bibliámat, de tegnap krumplipucolás közben beszélgettem Jézus barátommal.  A vallásos gyülekezetben is összehaverkodtam két csajjal. Annyival egyszerűbbek és befogadóbbak, mint az átlag. Szorongjon csak anyám, ha a közelemben van, de én akkor is belenézek az emberek szemébe és merek szívességet kérni, mert én is jószívűen adok. Mozognia kell folyamatosan a jin energiának. Legyen rend, friss levegő, jó illat, adás-kapás. Keresem a kapcsolatot értelmiségi emberekkel, de szóba álok cigányokkal is. Bízok benne, hogy az őszinteségemmel meg az alakuló kapcsolataimmal fogok én még dolgozni a súlyos betegségem ellenére is.  Minden krónikus betegnek ajánlom, hogy szedjen vitaminokat és probiotikumokat, szorongásoldót és kezdjen el közösségbe járni és higgyen a saját értékességében és a gyógyulásában!