Vissza kell találnom férjemhez. Hiszen egykor annyira szerettük egymást. Csak ugye én felnőttem közben. El kell fogadnia ilyennek is. Még türelmesebb leszek. De nem hülyén megalkuvó.  Célpontokat kitűzni. Fontosak a gyerekek. Nem összeveszni mindenkivel.  Nem mondani mindenre igent. Self kommunikációval. A rohadt sok fájdalom empátiára és vezeklésre tanít.  Tegnap elmentem postára gyereek nélkül a megyeszékhelyre már nem félve vezetve. Beültem utána egy éppen kezdődő misére. De olyan migrén jött rám és mikor sírni szerettem volna, mintha tűvel szúrnák a szemem. Kirohantam a második zsoltár alatt , azért Szent Antalhoz bedobtam némi érmét.  Féltem, hogy rosszul leszek a templomban.  Kicsit lelassítják a gondolataimat a fájdalmak. Hogy mindenre jobban oda kell koncentrálnom.  Félek a nyáriszünettül. Rohadt ingerszegény ez a falu.   El már innen. A Holdra.